График работы
Кошик
USD - 41.50грнEUR - 48.7грн

| Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма | для ліво-/правостороннім управлінням |
| Відстань від шківа до насоса [мм] | 2 |
| Вид експлуатації | гідравлічний |
| Діаметр 1 [мм] | 11 |
| Діаметр 2 (мм) | 11 |
| Діаметр кінця впускної труби [мм] | 10 |
| Дотримуватись сервісної інформації | |
| Кількість входів/виходів | 3 |
| Кількість ребер | 6 |
| Обмеження виробника | PSA |
| Ремінний шків | з клиноременним шківом ребровим |
| Шків [мм] | 130 |
| Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
|---|---|---|---|---|---|
| CITROEN XANTIA (X1) | 2.0 i | 1993 (березень) - 1998 (січень) | 1998 | 89 кВт - 121 к.с. | RFX (XU10J2C), Бензин |
| CITROEN XANTIA (X1) | 2.0 i 16V | 1993 (березень) - 1998 (січень) | 1998 | 112 кВт - 152 к.с. | RFY (XU10J4/Z), Бензин |
| CITROEN XANTIA (X1) | 2.0 i 16V | 1994 (червень) - 1998 (січень) | 1998 | 110 кВт - 150 к.с. | RFT (XU10J4/Z), Бензин |
| CITROEN XANTIA (X1) | 2.0 Turbo | 1995 (червень) - 1998 (січень) | 1998 | 108 кВт - 147 к.с. | RGX (XU10J2TE), Бензин |
| CITROEN XANTIA (X2) | 2.0 Turbo | 1998 (січень) - 2003 (квітень) | 1998 | 108 кВт - 147 к.с. | RGX (XU10J2TE), Бензин |
| CITROEN XANTIA Break (X1) | 2.0 i | 1995 (червень) - 1998 (січень) | 1998 | 89 кВт - 121 к.с. | RFX (XU10J2C), Бензин |
| CITROEN XANTIA Break (X1) | 2.0 i 16V | 1995 (червень) - 1998 (січень) | 1998 | 97 кВт - 132 к.с. | RFV (XU10J4R), Бензин |
| CITROEN XANTIA Break (X1) | 2.0 Turbo | 1995 (червень) - 1998 (січень) | 1998 | 108 кВт - 147 к.с. | RGX (XU10J2TE), Бензин |
| CITROEN XANTIA Break (X2) | 2.0 i | 1998 (січень) - 2003 (квітень) | 1998 | 89 кВт - 121 к.с. | RFX (XU10J2C), Бензин |
| CITROEN XANTIA Break (X2) | 2.0 i 16V | 1998 (січень) - 2003 (квітень) | 1998 | 97 кВт - 132 к.с. | RFV (XU10J4R), Бензин |
| CITROEN XANTIA Break (X2) | 2.0 Turbo | 1998 (січень) - 2003 (квітень) | 1998 | 108 кВт - 147 к.с. | RGX (XU10J2TE), Бензин |