График работы
Кошик
USD - 37грнEUR - 39грн
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
CITROEN C5 III (RD_) | 1.6 HDi 115 | 2012 (січень) - йде виробництво | 1560 | 84 кВт - 114 к.с. | 9HR (DV6C), 9HL (DV6C), Дизель |
CITROEN C5 III (RD_) | 1.6 THP 150 | 2010 (липень) - йде виробництво | 1598 | 110 кВт - 150 к.с. | 5FN (EP6CDT), Бензин |
CITROEN C5 III (RD_) | 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 | 2009 (квітень) - йде виробництво | 1997 | 110 кВт - 150 к.с. | RHE (DW10CTED4), AHR (DW10FD), Дизель |
CITROEN C5 III (RD_) | 2.0 HDi 180 | 2015 (березень) - йде виробництво | 1997 | 133 кВт - 181 к.с. | AHW (DW10FC), Дизель |
CITROEN C5 III (RD_) | 3.0 HDi 240 | 2009 (квітень) - йде виробництво | 2992 | 177 кВт - 241 к.с. | DT20C, Дизель |
CITROEN C5 III Break (TD_) | 1.6 HDi 115 | 2012 (січень) - йде виробництво | 1560 | 84 кВт - 114 к.с. | 9HR (DV6C), 9HL (DV6C), Дизель |
CITROEN C5 III Break (TD_) | 1.6 THP 150 | 2009 (квітень) - йде виробництво | 1598 | 110 кВт - 150 к.с. | 5FN (EP6CDT), Бензин |
CITROEN C5 III Break (TD_) | 1.6 THP 155 | 2009 (квітень) - йде виробництво | 1598 | 115 кВт - 156 к.с. | 5FV (EP6DT), Бензин |
CITROEN C5 III Break (TD_) | 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 | 2009 (квітень) - йде виробництво | 1997 | 110 кВт - 150 к.с. | RHE (DW10CTED4), AHR (DW10FD), Дизель |
CITROEN C5 III Break (TD_) | 2.0 HDi 180 | 2015 (березень) - йде виробництво | 1997 | 133 кВт - 181 к.с. | AHW (DW10FC), Дизель |
CITROEN C5 III Break (TD_) | 3.0 HDi 240 | 2009 (квітень) - йде виробництво | 2992 | 177 кВт - 241 к.с. | DT20C, Дизель |
CITROEN C6 (TD_) | 3.0 HDi | 2009 (квітень) - йде виробництво | 2992 | 177 кВт - 241 к.с. | DT20C, Дизель |
PEUGEOT 407 купе (6C_) | 3.0 HDi | 2009 (червень) - йде виробництво | 2992 | 177 кВт - 241 к.с. | DT20C, Дизель |
PEUGEOT 508 | 2.2 HDi | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2179 | 150 кВт - 204 к.с. | 4HL (DW12C), Дизель |
PEUGEOT 508 SW | 2.2 HDi | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2179 | 150 кВт - 204 к.с. | 4HL (DW12C), Дизель |