График работы
Кошик
USD - 41.50грнEUR - 48.7грн

| Вид експлуатації | гідравлічний |
| Для виробника рульового керування | JTEKT |
| Кількість ребер | 6 |
| Ремінний шків | з клиноременним шківом ребровим |
| Розмір різьблення з'єднання зворотного проводу | F16x150 |
| Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу | Ø16mm Bride |
| Шків [мм] | 124 |
| Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
|---|---|---|---|---|---|
| OPEL INSIGNIA | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96 кВт - 131 к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель |
| OPEL INSIGNIA | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 81 кВт - 110 к.с. | A 20 DTC, A 20 DTL, Дизель |
| OPEL INSIGNIA | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
| OPEL INSIGNIA | 2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
| OPEL INSIGNIA седан | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 81 кВт - 110 к.с. | A 20 DTC, A 20 DTL, Дизель |
| OPEL INSIGNIA седан | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
| OPEL INSIGNIA седан | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96 кВт - 131 к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель |
| OPEL INSIGNIA седан | 2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
| OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96 кВт - 131 к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель |
| OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 81 кВт - 110 к.с. | A 20 DTC, A 20 DTL, Дизель |
| OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |
| OPEL INSIGNIA универсал | 2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118 кВт - 160 к.с. | A 20 DTH, Дизель |